Friday, 1 March 2013

Crackmeupology



Have a great weekend everyone, hope it's filled with vampire-nuclear-killer rabbits with happy colons. 
(: 

41 comments:

  1. First one is disgusting.
    There really are Ninja rabbits! Ever watched Monty Python and the Holy Grail. Ninja rabbit.

    ReplyDelete
  2. The one kid sounds like he's had many talks with the principal.

    ReplyDelete
  3. kids are endless comedy material!
    enjoy your weekend!

    ReplyDelete
  4. These were funny!!! Thanks for the laughs, Elise!

    ReplyDelete
  5. Hah! LOL. I can't decide which one is funnier.

    ReplyDelete
  6. This is my sister's favorite comic strip.

    I loved the "If you include illustrations, be prepared to talk to the principal" part. Sounded very familiar to me for some reason.

    ReplyDelete
  7. I love Baby Blues.. cracks me up.

    ReplyDelete
  8. Those are awesome- never seen them before. Thank you for a Friday smile.

    ReplyDelete
  9. Elise, I LOVE your A to Z header... AWESOME!
    Great comics. LOL
    Enjoy your weekend!

    ReplyDelete
  10. OMG that first one is sooo hilarious! Leave it to a sibling, lol. Love your A-Z header, too. I'm one of Diane Wolf's minions. Now I just have to get my posts done so I'll have time to visit everyone.

    ReplyDelete
  11. I would totally love to read about Vampire Nuclear Killer Rabbits. LOL! I love that you put my book on your wall. *Big Hug*

    ReplyDelete
    Replies
    1. My wall suddenly look better, don't you think? (=

      Delete
  12. Love it! Thanks for the Friday morning giggles!

    ReplyDelete
  13. I love Baby Blues. So funny because
    it's so true!

    ReplyDelete
  14. Heh, those gave me a good laugh, thanks!

    Have a great weekend :)

    ReplyDelete
  15. Ha! That poor mother! :) Happy Friday! I enjoyed the comics!

    ReplyDelete
  16. sorry el... i only work with semi-colons ;) lmfao

    ReplyDelete
  17. Yup, I'd like to be at one of his parent/teacher consults. too. :D

    ReplyDelete
  18. Ninja Vampire Nuclear Killer Rabbits should totally be a book title.

    Hope you have a great weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It would be a best seller, hands down!

      Delete
  19. I spent a half hour teaching about colons to my students today. Sometimes, I really don't get paid enough for what I do... Also, I really want a shirt that reads "beware of ninja vampire nuclear killer rabbits" :)

    ReplyDelete
  20. My colon is blowing you kisses all the way across the ocean, Elise—catch! Thanks for the chuckle. I've missed Baby Blues (our paper doesn't carry it). I remember when Zoey was a newborn.

    ReplyDelete
  21. Hi Elise,

    Oh yeah, "Baby Blues"! :) And before I rabbit on too much, the bottom comic reminded me of principles, sorry, principals....

    There was this guy I knew who had a bit of yearly school tradition. The poor fellow ended up in twelve different schools in twelve years. At the beginning of each school year he would glue himself to the head teacher. 'Why do you do that?' I asked. 'Well, my parents told me that I should always stick to my principals.'

    Have a lovely rest of the weekend, Elise. And here's a smiley face, ; oops, that was a semi-colon....here..:)

    Gary

    ReplyDelete
  22. Funny.

    I just happen to live next door to a nuclear power plant and vampire rabbits are the least of our worries! They have sirens posted all over the valley in case of an emergency -- but we live so close that when those sirens go off we can't hear them. I guess it'd be too late for us. Three Mile Island! Boom!

    Nice to meet you Elise, via Gary!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice to meet you Yolanda! You live next to a nuclear power plant?! Yikes! I hope those sirens NEVER have to go off. Take care and enjoy your weekend. (:

      Delete
  23. Love your sense of humor! Good luck on your 10k girl!!

    ReplyDelete
  24. Hilarious. Having crazy visions of those cigarette smoking rabbits...

    ReplyDelete
  25. Those were great! Thanks for sharing

    ReplyDelete
  26. Very funny - and so true it's scary!

    ReplyDelete
  27. Haha. Love that. 'Please tell me you don't need a costume' :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and leaving a comment!
Comments are the best. Well, the nice ones are. (:
I do my best to reply to everyone either via e-mail,
directly in the comment box or by leaving a comment
on your site. Chat with you soon!

Also, not interested in your spam. Really, I'm not interested.

J'écris, donc je suis (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...